سایت حامی دولت مدعی استعفای جهانگیری شد/ ایسنا تکذیب کرد


شایعه تا واقعیت: عصر روز گذشته سایت «انتخاب» از سایت‌های حامی دولت گزارشی تحت عنوان پشت پرده دعوای مدیا‌ای کم سابقه «اعتدال و توسعه» با «کارگزاران» منتشر کرد.

انتخاب در بخشی از این گزارش مدعی شد که اسحاق جهانگیری تاکنون چندبار استعفا داده که با محالفت رئیس جمهور مواجه شده اما این بار روحانی، مخالفتی با استعفای معاون اولش نداشته است.

این سایت حامی دولت در این باره نوشت: «طبق اطلاعات واصله به «انتخاب»، جهانگیری که معقتد است هیچکاره است و عموم اختیارات در دستان واعظی رییس دفتر رییس جمهور است، در جلسه ای با حضور روحانی و برخی مقامات دولتی، مجدداً آمادگی خود را برای استعفا قبول کرده ؛ اما این بار برخلاف دفعات پیشین، رییس جمهور مخالفی نکرده و با سکوت خود، از سخنان معاون اول گذر کرده است.»

 

پس از انتشار این شایعه، یک منبع آگاه در ریاست جمهوری در گفت و گو با ایسنا شایعه استعفای معاون اول رئیس جمهوری را تکذیب کرد.

این منبع آگاه ضمن رد شایع سایت انتخاب تاکید کرد: هدف نیوزسازی های دروغین و غیرواقعی و موهوم اخیر به امید ایجاد فضا برای انتخابات آینده، ناامید کردن مردم و حرکت در مسیر خواسته بیگانگان و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

همچنین این منبع آگاه تاکید کرد: در صورت استمرار شایعه پراکنی، پیگیری‌های حقوقی و قضایی علیه منتشرکنندگان شایعات اخیر از سوی مراجع ذیربط دنبال خواهد شد.

 

هرچند این منبع آگاه که ایسنا، نام وی را فاش نکرد، استعفای جهانگیری را تکذیب کرده اما باید دید واکنش مسئولان دولتی طی روزهای آینده به این شایعه چه خواهد بود.

 

انتهای پیام/